lundi 23 août 2010

Kill me for not writing in so long...

Coucou les chéris... Oui je sais, ca fait une semaine sans posts mais...
Je n'ai pas vraiment d'excuses sous la main voyez-vous alors...
Parlons mode!
Bon, ce soir je suis allée a une fête prénatale pour une de mes cousines alors je vous mets quelques photos, pour vous montrer ma tenue...


Top: Sette Cinquanta
Blazer: H&M- Garden Collection
Jeans: Zara
Boots: Vivienne Westwood
Bracelet: H&M


Je suis allée pour un look détendu mais spontanée (avec le blazer rouge flash!) et puis toute a fait appropriée pour l'occasion il me semble ;)
J'adore vraiment le blazer en ce moment, j'essaie de ne pas trop le mettre, mais c'est dur de résisiter à une pièce si belle!


Un post demain, PROMIS, JURE, CRACHE!


Hi darlings ... Yes I know, it's been a week without posts but ...I don't really have any valid excuses so ...Let's talk fashion!
Well last night I went to a baby shower for one of my cousin's, so here's my outfit...






Top: Sette Cinquanta
Blazer: H&M -Garden Collection
Jeans: Zara
Boots: Vivienne Westwood
Bracelet: H&M

I went for a relaxed yet unexpected look (The flashy blazer really dressed it up!)
 And it was quite appropriate for the occasion ;)
I'm really in love with the blazer right now, I try not to wear it too much, but it's hard to resist such a beautiful piece! New post tomorrow, PROMISE!


Anna J. :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire